dijous, 12 de desembre de 2013

Perfilant l'inici d'any per aliniar al pes.

De cara a l'inici d'any tinc previst de fer les setmanes completes d'entrenament per afinar la línia perdent 5 Kg , fent un treball més complert de càrdio, deixant de fer de practicant a les classes de crossfit per fer un treball més acurat de fitness i retornant a les sessions de natació dels divendres.
Per això ara, quan falta encara una setmana per les vacances ( que penso utilitzar per fer un treball més suau i llarg tant amb la bici com corrent), he augmentat una mica la càrrega per començar a acostumar les cames al que els espera a partir del dia 7 de gener.

Dilluns: El matí l'he utilitzat per recuperar una mica més encara de la sortida de diumenge.
            Per la tarda:
            Crossfit amb un treball temàtic de flexions ( m'ha reportat agulletes durant gairebé tota la setmana).
            Doble de ciclo. La primera amb 47 minuts 6 segons i 548 Kcal. Aquesta classe és intensa però, al estar dividida en 4 blocs, es passa ràpid.
                             La segona 46 minuts 17 segons, 518 Kcal gastades. He pogut fer tota la sessió amb la càrrega programada.
   
Dimarts: Matí per tornar a pedalar. 47 minuts justos i 388 Kcal més. He volgut reduir la intensitat per arribar a la tarda-nit millor.
     Per la tarda:
    Crossfit amb treball dur tant de cames com de braços.
    G.A.C. Aquesta setmana toca un treball bastant intens tant de tonificació com aeròbic. He hagut de moderar algun exercici perquè era massa dur.
    Ciclo. 47minuts 23 segons, és la darrera de les 4 seguides que em toquen amb poc descans, i l'he aguantat prou decent. 594 Kcal consumides.



Dimecres: Pel matí he tornat a anar a córrer. Ritme còmode per poder acabar els 60' previstos sense problemes. He tornat a sentir que es carregaven els bessons però no he tingut cap problema, intentaré d'anar sortint suau per mirar d'acostumar tota la part tova de l'aparell locomotor.
El Garmin s'ha quedat sense bateria solament començar la ruta i no tinc dades, però 11.600 metres en 60 minuts surt a velocitat de 11,6 Km/h, 5:10 el km.
La veritat és que en tenia ganes i m'ha costat de no començar corrent massa fort.
     Per la tarda:
    Doble de ciclo. Amb la por de com m'afectaria l'haver anat a córrer pel matí..... les cames més cansades però han aguantat bé.
                            La primera sessió ha estat de 49 minuts 30 segons emprant 580 Kcal.
                            La segona de 50 minuts i 23 segons amb 575 Kcal de desgast.

Dijous: és l'últim dia de treball d'entre setmana i ja vaig bastant cansat. La sessió de ciclo del matí la faig com toca, estant 49 minuts i 47 segons en total i perdent 586 Kcal. Per la tarda he hagut de deixar algunes coses.
     Per la tarda:
     Crossfit. He fet una mica de braços amb flexions invertides però la resta de la sessió me l'he saltada.
     G.A.C. Aquí no tinc més remei que fer la classe, però avui he estat més per rectificar males postures que per treballar jo.
     Ciclo. La darrera de la setmana, 49 minuts i 54 segons consumint les darreres 600 Kcal.



Si parlem de totals he estat unes 9 hores i quart exercitant-me entre totes les activitats.

1 hora i 11.600 metres corrent.

6 hores 27 minuts de ciclo, 4389 Kcal, 131,7 Kms.

Aquest fi de setmana hi ha la marxa per la Marató de TV3, intentaré anar-hi.

Salut!

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada