dijous, 5 de desembre del 2013

Resumint de dilluns a dijous.

Setmana intensa d'exercici.

Dilluns la classe de Crossfit ens va portar a córrer 5.000 metres en 21 minuts. Els primers 2.500 a un ritme bastant suau, fent-los en 12 minuts i 5 segons. I els darrers 2.500 apretant la màquina per baixar dels 10 minuts, 9 minuts 40 segons.
En acabar em vaig ficar les sabates de ciclo per fer dues sessions seguides. La primera de 49 minuts i mig i 574 Kcal i la segona de 49 minuts i quart i 473 Kcal.

Dimarts. Començo el dia pedalant la mateixa classe amb la que acabava el dia anterior, aquest cop vaig estar 50 minuts per consumir 523 Kcal.
Per la tarda tutti frutti d'activitats: Crossfit amb treball de força, G.A.C sense ficar-me a fer la sessió i per acabar a pedalar de nou, 49 minuts i mig més i 544 Kcal.


Dimecres augmentem la intensitat del ciclo i invertim 51 minuts i quart  a la primera sessió per cremar 584 Kcal. La segona, tot i ser la mateixa classe, solament vaig gastar 420 Kcal. Em vaig veure obligat a fer la classe sense ficar la càrrega que pertocava, aquesta tònica l'he fet durant la resta de setmana.

Dijous. Pedal de matí, 51 minuts i mig més i 392 Kcal al sac.
Per la tarda un altre poupourri: Crossfit mixte de força i resistència, 284 Kcal en 20 mintus de treball intens. Al G.A.C tampoc vaig ficar-me a fer la sessió. Ciclejant vaig invertir 51 minuts i quart més i vaig consumir 495 Kcal.


El total de temps d'entrenaments i/o activitats ha estat d'unes 7 hores i 3/4.

En ciclo hi he estat 6 hores 43 minuts i 37 segons per consumir 4005 Kcal i sumar 120 Kms a la columna de ciclo indoor.

Aquest fi de setmana pinta sense sortir cap dels 3 dies................ Què hi farem.

Salut!

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada