divendres, 10 d’octubre del 2014

Una setmana més



Esperant a que torna a agafar el ritme que toca, vaig mirant de passar les setmanes de la millor manera possible.
M'he tornat a aficionar als recuperadors i sembla que la cosa funciona, però encara no m'atreveixo a treballar amb càrregues altes.

Dilluns: Les classes de MIX, Crossfit i G.A.C em deixen bé, però com que no tinc dades de temps ni d'esforç no les puc quantificar.

Dimarts: tres sessions de ciclo, una pel matí i dues per la tarda, 124 minutets i 1037 Kcal. A més una altra tanda de Crossfit.

Dimecres: Tanda de peses a primera hora de la tarda, solament del tronc superior, l'inferior el treballo desprès a la sessió de G.A.C

Dijous: Tres més de ciclo, aquest cop amb menys durada però més intensitat, 118 minuts i 1255 Kcal. El Crossfit em serveix per anar mantenint les agulletes a la part superior del cos.

Divendres: descans setmanal.

Les activitats segueixen sent les mateixes perquè encara en he trobat el moment ni la motivació per començar a córrer. La setmana vinent ho integraré en una sessió de Crossfit a veure si m'animo.

Són 4 horetes de bici per consumir 2292 Kcal. No està malament. Segueixo rondant els 100 Kms virtuals.

Salut!

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada