divendres, 31 d’octubre del 2014

Setmana dura de pedalar.




Sense haver començat encara a córrer ni nadar vaig pujant la intensitat de les classes i, com que em trobo bé de cames, m'exprimeixo a cada sessió de ciclo que faig.

Encara no he donat per començada la pretemporada i per això faig una mica el que vull amb les classes i els entrenaments..... suposo que a partir de mig novembre començaré a seguir el patró. Abans no perquè divendres vinent m'he de mirar, per fi, les molèsties que he tingut les darreres temporades als tendons dels bessons.
També per fí em vaig fer una prova d'esforç com Déu mana i m'ha sortit tot Ok, la patateta funciona correctament ( vaig arribar a un màxim nou un altre cop 197 bpm) amb un VO2max per sobre dels 61 l/min/kg la qual cosa està bastant bé també. Ara, quan m'arribi la gràfica miraré de treure la llindar aeròbic per començar a fer la pretemporada.


Bé, sense més històries, deixo el resum del que ha estat la setmana.

Crossfit. He fet "molt" treball de dominades, però gens de càrdio ni tronc inferior. Aquesta setmana les cames les he deixat per ciclo i fitness.

G.A.C. Hem fet treball en circuït i jo m'he mantingut al marge. Fent de parella amb Núria que s'havia quedat sola durant un parell de sèries, però sense apurar a les repeticions.

MIX. Treball 0, aquí sí que he descansat.

Fitness. Com sempre és el treball de dimecres. Tronc superior i inferior aquest cop.

Ciclo. La mare del corder, aquí ha estat on he dedicat el 90% del treball setmanal.
6 sessions com sempre, amb un total de 4 hores 18 minuts i 3342 Kcal consumides ( augmentem la distància teòrica a 145 Kms). Sessions que m'han portat a mantenir un 95% durant uns quants minuts.

Aquest fi de setmana tenim castanyada i, si no passa res, sortideta amb una flaca que m'han deixat a Calucho ciclisme.

Salut!

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada