diumenge, 10 de juliol del 2011

Etapa del tour

Com ja tenia intenció de fer, dissabte va ser dia de descans. A més tenia guàrdia amb els bombers i tampoc podia sortir a pedalar ni córrer.

Això sí, avui hem fet una ruta amb el cunyao de les de recordar. Ens han sortit 40 Kms justos, el desnivell falta que em passi les dades J.Xavier però per sobre dels 1100 metres segur.
Hem anat fins a Almatret amb cotxe i des d'allí hem començat la ruta, a les 7:30 ja pedalàvem. Hem sortit directe amb direcció a la baixada de l'embarcadero per trencar a l'esquerra abans de començar la baixada agafant el camí que va per la vora d'un diposit d'aigua. Això ens ha portar a la primera baixada per trialera, Valldolcets, que s'acaba a uns 150 metres (d'altura, no de distància) del riu i desprès primera remuntada fina a Almatret un altre cop.
Segon tram de baixada per una senda que van obrir nova per a la xallenge d'aquest any i que va a donar a la pujada de l'embarcadero, a la meitat de la pujada, a una caseta que hi ha enfrente del mirador del David Duaigües. Des d'allí em agafat la trialera de la mina del Ricard per arribar fins a l'embarcadero. Una mica de planejar per la vora del riu i amunt pel camí del Tormo.
Quan hem arribat a un desviament que hi ha una mica més amunt de la pujada a mà esquerra (ja havíem passat totes les cases de la mina) J.Xavier ha dit que aquell camí-senda-trialera tenien intenció de fer-lo de pujada per la Xallenge, però que segons li havien dit bones fonts (Surdet) millor fer-lo de baixada. Així que ens hem tirat pit avall per comprovar-ho, estava molt bé però una mica brut i torna a donar al riu.
Torna a planejar per la vora riu fins arribar un altre cop al camí del Tormo i torna a pujar, aquest cop fins gairebé dalt del tot, on surt la trialera de Valldellenes, també l'hem feta.
Per acabar em remuntat fins a la pista de la Sènia, em anat direcció a Almatret i hem acabat d'arribar pujant per la carretera vella.

Una ruta impressionant i a més a les 11:00 ja érem al cotxe.

Desprès encara he anat a la piscina a acabar de passar el matí i he fet 500 m de crowl.