dijous, 14 de juliol del 2011

Molèsties

Pues per desgràcia sí, ahir vaig començar a notar molèsties al genoll esquerra. No sé si es culpa de les sabates noves d'anar amb bicicleta....... o culpa d'agafar la bici de carretera i anar en una postura que no tinc avituada....... o per córrer a la cinta........ o excés de càrrega ( no crec que sigui això perquè a principi d'any feia més volum i no vaig tenir cap problema)..... o jo que sé, la qüestió és que dimecres vaig decidir descansar totalment, ni cinta ni córrer, ni bici, ni peses ni res.

Avui seguim amb les molèsties, però si em fico a la bici d'spinning o a la cinta (avui he fet les dues coses) vaig bé, per la nit teníem partit de futbol sala i, tot i notar les molèsties, he pogut jugar sense problema i la cosa no ha anat a més. No sé, tot plegat és una mica estrany.

La càrrega d'avui ha estat de 45 minuts amb bici d'spinning (a ritme suau la veritat), 30 minuts de peses d'espatlla i 30 minuts de cinta (també a ritme suau, començant caminant i arribant a 11 Km/h de màxim).
Per la tarda festa, i per la nit partit de futbol sala. Solament estàvem 7 (3 han fet la perla) i he jugat gairebé tot el partit, la veritat és que no m'he trobat cansat en cap moment, tampoc no he fet cap sprint llarg per mirar de conservar una mica el motor i el partit no ha estat gens complicat, per als contraris em refereixo. L'únic incident ha estat un cop de pilota a l'entrecuix que m'ha donat Delfí però m'he recuperat bé i aviat.

Demà tinc intenció de fer solament peses, res de cardio per deixar descansar el genoll, el fi de setmana anem a Ascó amb Delfí i per tant tampoc faré res, a veure si dilluns ja ens ho podem agafar com toca.

Salut.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada