diumenge, 7 d’agost del 2011

Preparat per la setmana que ve.

La setmana vinent és la darrera que em queda abans de començar les vacances, tinc la rutina planificada de dilluns a divendres perquè el fi de setmana estic a la muntanya i, encara que ens enduem les bicis per fer alguna ruta, no sé quan ni com anirem a pedalar per tant no cal planificar dies que són imprevisibles.
Aquest fi de setmana càrrega 0, encara que es podria considerar com a càrrega la secció d'aquaparc que vam fer dissabte amb els dos nebots perquè em van ficar rebentat. La última sessió planificada i computable com a entrenament va ser la de divendres al matí.

Vaig estar 41 minuts sobre la bici d'spinning per cremar 313 Kcal treballant a 106 bpm de mitjana, la càrrega d'entrenament va estar de 33. La part de peses va durar 20 minuts i vaig treballar tot el tronc superior.
El treball de bici va ser molt suau perquè m'interessava descansar les cames desprès de la sortida de dijous per la tarda amb la "flaca" a més les rutines del matí ara em duren menys perquè vaig canviar-les i les peses les faig en supersèries per disposar de més temps de càrdio, ara no em fa falta però més endavant tal com vagi augmentant el temps de treball sí que necessitaré poder disposar de més temps per pedalar o córrer.

Salut.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada