dijous, 18 d’agost del 2011

Últimes pedalades abans de vacances.

La intenció d'avui era anar a córrer una estona pel matí i per la tarda agafar la Btt i fer una volta per Montmaneu que fa molts dies que no hi vaig i, com que dilluns vinent marxo fora de vacances fins al següent dilluns, ho tinc difícil per anar-hi. A més a més divendres he d'anar a beremar, disabte tinc guàrdia de bomber i diumenge xafem el raïm per tant ho hi anava avui o no hi anava fins al setembre.

Pel matí les coses s'han torçat i no m'ha donat temps d'anar a córrer, però per la tarda tenia clar que havia d'agafar la bici. Just al sortir de casa m'he trobat a Roger Mor i ens hem encaminat tots dos cap al refugi, tot i que la meva intenció era arribar fins a Montmaneu. Tot el camí d'anada l'hem fet amb l'aire de cara i bufava molt fort, he notat les cames molt molt cansades després de la sortida d'ahir i de la sessió de running de la nit. al final a l'arribar al refugi he decidit de donar mitja volta i tornar cap a Seròs, no estava en condicions de seguir pujant més amb les cames que tenia i el vent que feia.
Tot i girar cua més aviat encara ens han sortit 24 kms en 1hora i 43 minuts, 129 bpm de mitjana ( no han estat molt elevades perquè el problema el tenia de cames no de pulsacions a l'hora de pujar i a la tornada, a part de ser pit avall, el vent el teniem a favor), 1187 kcal.

A partir d'avui i fins al dia 29 us tindré abandonats perquè em serà impossible de penjar més entrades, però ja us informaré al tornar si he fet quelcom d'interés.

Salut!

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada