dilluns, 1 d’agost del 2011

Què ens està passant?

Tornem a estar amb el tema motivavcions, últimament no aconsegueixo fer els entrenaments que em marco. Espero que la desmotivació vingui a causa del mal de genoll que no s'acaba de passar i del fet que fa dues setmanes que no puc tocar la montanbaic. Tot i que no hi ha cap dia que estigui parat del tot la durada i la intensitat de les sessions és bastant inferior al que hauria de ser.

Aquest matí 1 hora i 20 minuts a la sala de fitness, 25 minuts d'spinnint i 55 minuts de peses i abdominals. He fet 20 minuts menys de bici al principi i m'he saltat els 30 minuts del final, per sort la sessió de peses de pit i tríceps i les abdominals sí que han estat les que tocaven.

Per la tarda rien de rien, en part per que no en tenia moltes ganes i en part perquè esperava un veí, que al final no ha vingut, per anar a mirar un tema de la comunitat de propietaris del bloc de pisos (coses que passen quan s'és president).

Per sort per la nit tenia classe de running i he estat els 40 minuts de classe corrent junt amb els practicants, però com que no he tingut temps d'anar a casa desprès de la reunió que tenia al poliesportiu no m'he pogut ficar el polar i per tant no tinc dades ni de distància ni velocitat ni res de res.

I demà...... ja veurem, de moment per la nit tinc partit de futbol sala. No sé si faré res més.

Salut.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada