dimecres, 10 d’agost del 2011

Sessió fotogràfica



Per primer cop avui he agafat la càmera de fotos per inmortalitzar algun moment de la sessió de running de la nit, m'han sortit un munt de fotos, algunes més bones que les altres però és que de nit és molt difícil que les fotos no surtin mogudes quan es fan a persones en moviment. El fet d'estar fent fotos i intentar que sortís tothom (avui estàvem 42 runners) ha fet que jo no pogués córrer el que em tocava però també he disfrutat     ( no sé si incús una mica més que corrent).

La sessió del matí ha estat la que tocava començant amb 30 minuts amb la bici d'spinning 124 bpm de mitjana, 328 Kcal consumides i 49 de càrrega d'entrenament. Després peses, avui tocava compensació, per tant deltoides, trapezi, oblicus i transversos. I per acabar 30 minuts més de bici a 126 bpm, 334 kcal i 51 de càrrega.

Per la nit la sessió de running dels dimecres, com ja he dit avui m'he dedicat més a fer fotos que a córrer (les podeu veure a l'enllaç de la galeria que porta el mateix nom que aquesta entrada "sessió fotogràfica"). Els meus valors de la sessió han estat de 5,5 Km (he fet 3 voltes) en 45 minuts per tant un ritme de 7,1 km/h, la mitjana de pulsacions de 137, 586 kcal consumides i 100 de càrrega d'entrenament.
Cada sessió que fem hem quedo més satisfet veient com la gent, encara que ells igual no se n'adonin, aprenen a patir una mica més i augmenten el seu nivell de resistència.

Total del dia:
Temps: 2h i 5 min.
Caloríes: 1248 Kcal
Càrrega: 200

Demà em tornen a Sisí després d'1 mes de taller, pulutan per la tarda GAAAAAAAAAAAAAS!

PD: Aquest migdia he llegit un llistat de punts per saber si ets un triatleta o no i m'ha fet molta gràcia, si puc demà el penjaré.

Salut!

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada