dimecres, 31 d’agost del 2011

Tornant de vacances.

Després d'una setmana de creuer i dos dies per ficar-me un altre cop al dia en qüestions de futbol i d'activitat al pavelló........ Torno a treballar. Tornem a despertar-nos a les 6:30 del matí, a fer una sessió d'entrenament pel matí i una per la tarda, i tornem a intentar millorar el rendiment.
La tornada, bé més que la tornada l'estada, al creuer m'ha proporcionat 3 kg més de pes per a mirar de reduir en 6 dies perquè després comença la Festa Major i tornarem al lio.
Durant la setmana de creuer vaig anar un parell de cops al gimnàs del vaixell però vaig fer molt poca cosa, simplement era per fer callar la consciència que em deia que aquell ritme no podia ser, -"tantes pinyes colades i menjar no pot ser bò, ja veuràs quan tornis de vacances".

Avui ja he començat amb la doble sessió d'entrenament:

Pel matí 3 hores de bici per fer 40,5 Kms amb 729 m de desnivell positiu i cremar 1487 kcal. A més m'he adonat que havia perdut molt ritme a les vacances.


Per la nit última classe de running nocturn de la temporada, avui canviàvem el circuït i tocava pujar un costa llargueta i pendent. Jo he aconseguit fer 8.200 metres en 47 minuts a un ritme de 10,4 Km/h i 157 bpm de mitjana, 759 kcal i 147 de càrrega d'entrenament. Diumenge fem el final de temporada i anem a córrer per Montmaneu.

Demà a veure com em llevo i com respon el cos a l'augment de càrrega.


Salut!.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada