dijous, 7 de juny del 2012

Patint.

Feia molt temps que no tenia aquestes sensacions, en una sessió d'spinning pots forçar la màquina però saps que no durarà molt. Avui a la sortida de running m'he derrumbat psicològicament, suposo que les condicions en les que he anat tampoc han ajudat molt.

Pel matí he començat aixecant una mica de ferro i he estirat bastant, per ajudar a recuperar les cames,abans d'anar a fer spinning.
La sessió ha estat força bé, m'he pogut mantenir en una mitjana de 102 bpm i això m'ha permès consumir solament 251 Kcal i conservar les cames per si podia anar a córrer per la tarda. La sessió ha durat 46 minuts.

Per la tarda per fi he aconseguit tornar a córrer. Com que dimarts no hi vaig poder anar i em sentia bé de les cames he decidit fer una tirada més llarga que de costum i anar fins la Granja d'Escarp i tornar (16 Kms). He mirat de prehidratar-me bé abans de començar i a les 17:30 ATAC!!
En un principi m'havia decidit a portar un ritme amb el que em sentís còmode, si era lent em donava igual, però quan portava 5 Km i he vist que em mantenia força bé a ritmes entre 4:53 i 5:00 m'he anat motivant i intentant no baixar de 5:00 min/Km.
Fins al Km 7 he anat força bé, però a partir d'aquí he començat a baixar moralment i cada cop veia menys clar el poder acabar els 16 Kms sense deixar de córrer. Com més avançava més trobava a faltar un bon glop d'aigua, la gola començava a aixugar-se tant que em semblava que xuclava humitat dels ulls per tenir quelcom de líquid amb que lubricar les contraccions musculars.
Quan he arribat a la carretera de Seròs a la Granja (una mica més amunt del Convent d'Avinganya) ha semblat que les forces em revifaven...... però ha durat poc.
Finalment a la creu, que ha coincidit amb el Km 15 he aturat el crono i he acabat d'arribar a casa caminant.
Content perquè he fet una tirada llarga i el temps tampoc ha estat tan malament (1 hora 16 minuts), però he vist que estic bastant pitjor que fa 3 mesos i que el pròxim cop m'he d'agenciar un cinturó per portar líquid.


A les 21:00 tornava a tocar spinning. 46 minuts més intentant no acabar de cremar les cames però, com que la majoria del temps els ritmes han estat moderats, al final m'he ficat més càrrega que la que hagués hagut i he acabat consumint 355 Kcal (100 més que pel matí) i pujant la mitjana de batecs fins a 120.

Total d'avui 92 minuts d'spinning, 606 Kcal consumides i 18.2 Km. I 76 minuts de running fent 15,000 metres i consumint 1279 Kcal.

Demà estiraré durant força estona i potser bellugaré una mica més de ferro.

Salut!

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada