dimecres, 8 d’agost del 2012

Buuuuf!! que malament.

Tenia la intenció de passar tota la setmana de recuperació desprès de la pedals per descarregar una mica i desembafar-me de bici ( tot i no estar embafat). Ahir, desprès d'haver fet la sessió de running, vaig veure que, encara que no hagués volgut descansar, ho hagués hagut de fer per força.
Porto dos dies que sembla que hagi passat la grip, les cames molt molt molt pesades i tot el cos cansat. Cada matí agafo la bossa d'esport quan vaig al pavelló per si tinc temps ficar-me a escalfar una mica les cames, amb la bici d'spinning, i estirar desprès però, encara que tingui temps, no en tinc gens de ganes. De fet no tinc ganes de fer res d'activitat física.

Aquesta nit ha tocat series de running, 4 X 1000 metres. Sembla que la cosa ja vagi millor, de fet desprès del partit de futbol sala de dimarts hi ha hagut un punt d'inflexió i, tot i notar-me cansat, començo a tenir ganes de fer alguna cosa.
L'entrenament constava de 10 minuts d'escalfament, 4 sèries de 1000 metres amb 4 minuts de recuperació i 6 minuts més al final per recuperar i començar a estirar.
Els 10 minuts d'escalfament han estat una mica per sobre dels 6:00 min/km, que ja és el que toca. El primer quilòmetre a 3:39 i la seva recuperació a 5:36, el segon a 3:38 i a 5:57 per recuperar, el tercer a 3:51 recuperant a 6:03 i per acabar el quart a 3:59 i 6:11 el ritme de recuperació. Els 6 minuts de tornada a la calma han estat a 6:20.
L'escalfament i les recuperacions les he de fer sobre els 6:00 min/km per tant la primera recuperació he anat massa ràpid, això sumat al fet que les dues primeres sèries les he començat a un ritme massa alt (sobre els 3:15) m'han fet haver de baixar en excés el ritme de les dues últimes sèries. Feia molt temps que no feia kilòmetres en sèries i no tinc el ritme agafat encara.

De l'entrenament d'avui m'han sortit 9.010 metres a una mitjana de 5:01 min/km (12 Km/h) i de 152 bpm, consumint 648 Kcal.



Ara repòs fins diumenge que miraré de tornar a agafar la Cleo.

Salut!


Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada