dijous, 11 d’octubre del 2012

Aigua dins i fora de la piscina.

Encara que les sessions d'spinning em van cansant les cames, miro de seguir fent entrenaments tant de piscina com de córrer per mirar de no descuidar-me. Aquesta setmana però no m'he trobat fi en cap d'aquestes disciplines, suposo que el cos s'ha d'acostumar a la càrrega que li toca fer ara.

Dimarts vaig aprofitat que era l'últim dia que obrien la piscina de Fraga fins desprès del Pilar per anar a gastar un altre bono d'una hora. Solament en els 250 metres d'escalfament ja em vaig notar cansat i sabia que no arribaria a fer ni els 1000 metres. Efectivament, quan en portava 750 em vaig dir " fes una piscina d'anada i tornada ràpid i plega Nano que avui no és el teu dia". Així que havent fet 800 metres vaig sortir de la piscina.

Dimecres abans de fer la sessió d'spinning matinal em vaig ficar a la sala de fitness per fer la classe de ferreteria que em toca els dimecres, acabant-la amb una bona tanda d'abdominals i estirant força estona les cames.

Avui dijous al matí, com que semblava que el temps donava una treva he anat a córrer una horeta amb la intenció d'anar molt suau per no cansar les cames (a la nit tenia sessió d'spinning) i mirar com responia el bessó desprès de la punxada de la setmana passada, no volia estar una setmana sencera sense calçar-me les sabatilles.
El començament l'he fet al ritme que volia, tota l'estona per carretera per evitar el fang dels camins, els 5,5 Kms en direcció a la Granja m'han sortit en 31minuts 20 segons (sobre els 5:40). Quan solament portava 500 metres de la tornada ha començat a ploure i he hagut d'augmentar el ritme, com més plovia més ràpid anava. Al final els 5,5 Kms de tornada els he fet en 24 minuts 24 segons ( sobre 4:26) però he acabat xop de dalt a baix per molt que he intentat córrer.
No tinc més dades d'aquesta sortida perquè s'ha acabat la bateria del gps.

Demà, si el temps ho permet, anirem a pedalar una estona.

Salut!

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada