dimarts, 16 d’octubre del 2012

Mirant d'aprofitar el temps.

Si t'ho planteges sèriament la majoria de cops trobes un remei acceptable als inconvenients que et van sorgint a l'hora d'entrenar.

El meu problema de sempre és la falta de temps i ara, des de que Pat a començat a treballar, la falta de cotxe per anar a la piscina.

Fa un parell o tres de setmanes vaig compaginar un dia que Carlos, el meu germà, anava a la piscina per pujar amb ell carregant la flaca al cotxe i tornant a peu. Aquest cop he decidit de fer tant el viatge d'anada com el de tornada amb la bici.
He agafat els utensilis de la piscina i els he ficat dins d'un porta cascs i m'he aviat cap a Fraga per la general. Un cop a la piscina he fet 1000 metres seguits de crol i desprès he tornat desviant-me per Massalcoreig, la pista que va a la Granja i Seròs.

El temps total en bici ha estat de 1 hora 19 minuts i 49 segons durant els quals he fet 33,1 Kms i he consumit 893  Kcal.

La intenció ja era la de no forçar amb la bici perquè a la nit em tocava una sessió d'spinning.

Salut!

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada