dijous, 4 d’octubre del 2012

Resum setmanal IV

Setmana intensa en quant a sessions d'spinning es refereix, 8 en total, per això tenia clar que, desprès de 3 mesos de no fer-ne, les sessions inicials havien de ser suaus, no solament per mi també pels clients.
D'aquesta manera sessions que al juny em portaven a consumir més de 400 Kcal ara en consumien menys de 200.

Dilluns 1: Primer dia dur. Avui toquen 3 sessions, 1 de matí i 2 de seguides per la tarda.
La primera ha estat de 52 minuts, 92bpm de mitjana i 170 Kcal consumides.
La segona i tercera sessió juntes han durat 1 hora 49 minuts, m'han fet consumir 455 Kcal anant a 98bpm de mitjana.

Dimarts 2: Sessió única. Els dimarts i els dijous solament tinc una sessió d'spinning, a més el global del grup és més actiu i per això les session les faig una mica més fortes ... de moment. 53 minuts, 112 bpm de mitjana i 339Kcal.

Dimecres 3: tres sessions més. Igual que dilluns, els dimecres faig una sessió de matí i dues de tarda.
Sessió de matí, 49 minuts, 220 Kcal 98 bpm.
Sessions de tarda, 1 hora 56 minuts, 127 bpm 579 Kcal.

Dijous 4: per acabar la setmana els dijous tinc sessió de 21:00 a 22:00. Pel matí he anat a fer estiraments perquè notava que les cames començaven a acusar l'increment de les classes i de passada he fet les peses que no vaig fer dimecres.
La sessió ha estat suau com totes les de la setmana. 53 minuts a 103 bpm de mitjana consumint 264 Kcal.

Seguint amb el mateix mode de calcular els quilòmetres recorreguts en relació a les calories que feia la temporada passada, aquesta setmana han caigut 60,8 Km.

Salut!

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada