dilluns, 19 d’agost del 2013

Tornem a la càrrega.

Enlloc de notar les cames més lleugeres pel descans avui tot el dia que vaig pesat.

No he anat a entrenar perquè a la nit tenia partit de futbol sala i avui podia ser-hi els 50 minuts, però al començar a escalfar m'he notat molt lent, amb poques ganes de fer res. He mirar de forçar una mica a veure si escalfant aquestes sensacions es passaven però no hi ha hagut manera.

He començat el partit cansat, fins que no m'ha tocat el primer canvi ( als 8 minuts de joc) no s'han començat a despertar les cames, la resta del partit ha anat tot millor. Fins als darrers 10 minuts que ens hem quedat sense canvis i hem hagut d'acabar jugant els que érem al camp.

Les cames m'han fet saber que ja no estic per aquests "trotes", hi ha hagut un parell de jugades que gairebé caic de "madur".

Amb aquest partit acabem la nostra participació a la lliga d'estiu de futbol sala, ara ja no em caldrà patir per tenir les cames carregades durant els entrenaments de running per culpa de la pilota.

Salut!

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada