dijous, 10 d’octubre del 2013

Quart dia d'una setmana sencera.

Avui és l'últim dia que dono classes, i és un dels més forts. Amb una sessió de ciclo pel matí i una de Crossfit, una de G.A.C. i una de ciclo per la tarda, em serveix per acabar la setmana amb les cames a lloc.

Pel matí 48 minuts treballant a una mitjana de 120 bpm ( he baixat la intensitat pensant amb el que em quedava de dia) i consumint 367 Kcal.

Per la tarda la sessió de crossfit a estat curta. Solament 15 minuts de treball intens, però intens intens, que m'ha portat a tornar a sentir molèsties al bessó.
Avui he comptat l'esforç que em suposa una sessió de G.A.C. i m'han sortit més de 300 Kcal més consumides en 45 minuts justos.
I per acabar-ho de rematar la darrera sessió amb bici. He hagut de treballar amb menys resistència , igual que pel matí, perquè les pulsacions no pujaven però les cames no podien aguantar el ritme. Tot i això amb el mateix temps que pel matí he consumit 352 Kcal.

La suma de les classes de ciclo ha estat de 96 minuts i 719 Kcal .... 21,6 Kms.

Salut!

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada