dijous, 2 de juny del 2011

Com un crio en sabates noves

Sembla Estrany el que pot arribar a fer la motivació i les il·lusions, segurament qualsevol persona que vulgui arribar a complir un repte personal és capaç de fer-ho sempre i quan no perdi la motivació que el va portar a intentar-ho.
Perquè ho he dit això? doncs perquè avui, la veritat, m'he llevat sense ganes de fer res. Era un d'aquells dies que m'hagués passat tot el dia assegut intentant gastar el mínim d'energies possibles. Això ha estat fins que m'han dit que havia arribat un paquet que feia dos dies que esperava (ha estat el meu regal de Sant Fernando per part de la mare i la mare de Pat), unes malles Skins travel & recovery. El primer que he pensat -" hauré de mirar de fer algo per poder comprovar si realment funcionen o no aquestes malles" així que he fet tot el que tenia pensat de fer durant el dia, però a més el recorregut corrent de la tarda l'hem fet a un ritme una mica per sobre del que estàvem acostumats a fer.

L'entrenament d'avui al final a quedat de la següent manera:
1r 52 minuts de fitness fent bici molt suau i una mica de peses generals, 341 kcal (100 bpm)
2n 1 hora d'spinning a 123 bpm de mitjana i 611 Kcal.
3r 11 Km de running amb 57 minuts (els 10 primers en 50'), 149 bpm de mitjana (com veieu a sobre em trobava molt bé corrent avui) i 826 Kcal.

Les dues primeres sessions han estat pel matí i el running per la tarda. En total 2 hores i 49 minuts i 1778 Kcal.

Per cert les malles encara no les he pogut provar com toca perquè s'han de portar més de 3 hores i encara no he tingut temps.

Demà Divendres.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada