dimecres, 15 de juny del 2011

Exprimit com un llimó.

M'agrada l'estiu perquè el dia és molt més llarg i per tant tens més temps per a poder fer activitats per la tarda, l'inconvenient que té és que a Lleida hi fa mooooolta calor i no pots aprofitar tant la tarda perquè has de començar a córrer o pedalar a partir de les 19:00, amb la qual cosa tens gairebé el mateix temps que a l'hivern.
Avui a les segona sessió d'spinning ho he passat una mica malament degut a la calor i al cansament, el cos reacciona de forma molt diferent si té la possibilitat d'evaporar el calor produït per l'exercici (vindria  a ser com el radiador d'un cotxe), si pel contrari la temperatura exterior és més alta i per tant no s'arrofreda tant el cos es fatiga abans, i això és el que m'ha passat avui.

Aquest matí em trobava cansat, amb les cames carregades, però tenia intenció de fer les series que tinc programades a la cinta i les peses tal com em tocaven, així que m'he pres un Liftoff (és un estimulant per abans de fer exercici) i m'he ficat a la cinta. Entre els 25 minuts de series i els 20 del final de la sessió que eren de cursa contínua a trot suau (sobre els 9Km/h) he fet 7 Km 300 m (segons la cinta). Entremig peses per treballar la musculatura dorsal, en total 1h i 40 minuts a 127 bpm de mitjana ( les pulsacions de les sèries estaven molt per sobre, però al fer les peses es baixa molt la mitjana) 1100 Kcal consumides. Segons el Polar la càrrega d'entrenament ha estat de 155 (és la unitat que fa servir per quantificar l'esforç, compara el temps les pulsacions i les calories consumides).

Per la tarda doble sessió d'spinnint (ja solament em queden dues setmanes més), la primera de 59 minuts i 816 kcal. La mitjana de les pulsacions ha estat de 144 i la càrrega d'entrenament de 144. La segona 3 minuts menys, 56 a 142 bpm de mitjana, 749 Kcal consumides i 133 de càrrega d'entrenament.
Avui puc dir que la segona sessió l'he fet (jo, els practicants l'han feta igual a les dues classes) una mica més fluixa perquè hi ha hagut un moment que les cames no em seguien el ritme amb la càrrega que tocava.

El total del dia supersatisfactori: 3 hores i 35 minuts, 2665 Kcal i una càrrega d'entrenament de 432. Avui m'he exprimit bastant a fons, aquesta nit toquen malles recuperadores per a poder seguir entrenant una mica amb condicions demà al matí.

Salut

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada