divendres, 17 de juny del 2011

Repetim

Divendres per la nit teníem la sortida nocturna i no vaig ser a temps de penjar la crònica del dia al arribar a casa, dissabte vaig estar liat acabant de lligar la sortida d'avui al Monestir de les Avellanes i tampoc vaig penjar res, per això ho he fat avui diumenge, però ho fico en data de divendres per a que quedi ordenat cronològicament.

Pel matí vaig començar amb una mica d'estiraments per soltar les cames de la sortida amb btt de dijous. Seguidament una estoneta de cinta a velocitat baixa i sense canvis de ritme ( no tenia les cames per massa alegries i per la nit tocava la sortida nocturna amb btt), una mica de peses de braços - bíceps i tríceps-, cinc minutets més de cinta, tornar a estirar i a la dutxa. El total va estar d'1 hora i 15 minuts a 95 bpm de mitjana, 414 kcal i 34 de càrrega d'entrenament.

Per la nit 34 bikers preparats per rodar per les pistes i camins del terme ens vam trobar a les 21:30 al portal. La sortida al final va ser a les 21:45 i començàvem enfilant per la carretera de Maials per trencar, en 1,5 Km, a la l'esquerra per pujar pels vivers de Daniel Prunera.
El problema d'anar tanta gent és que hi ha uns nivells massa diferents i els que estiren més és difícil de frenar-los massa estona i els que van més poc a poc sempre van amb la llengua fora. Jo havia decidit de quedar-me de farolet vermell, en part perquè no em feia res fer la ruta tranquilament i en part perquè dijous quan la vam fer amb el Surdet i Calu ja vaig forçar la màquina, així que anava fent companyia a qui es quedava darrera del tot, mirant de donar ànims i esperonar-lo/la per a que no acabés cremat/da.
Al segon creuament vam decidir que, els qui anaven més forçats, escurçaríem una mica el recorregut per tal d'anar al nostre ritme i descansar una mica.
Al mas de volta d'Aitona ens vam retrobar tots un altre cop per recuperar forces menjant alguna cosa i a partir d'allí vam acabar de fer la ruta tots junts.

A mí, que vaig escurçar la ruta, em van sortir 20,9 Km (la ruta en tenia 28,9) en 1 hora i 54 minuts (vaig parar el crono quan vam parar a menjar) 120 bpm de mitjana, 1123 Kcal consumides i 156 de càrrega.

El total del dia doncs 3 hores i 9 minuts, 1537 kcal i 190 de càrrega d'entrenament.


PD: dissabte vaig estrenar la temporada de natació fent 600 metres, no vaig recordar d'agafar temps perquè l'únic que volia ahir era mirar sensacions i agafar rodatge. A partir d'ara, si puc, nadaré cada dia.


Salut.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada