dilluns, 6 de juny del 2011

En hores baixes.

Després de gairebé 3 dies de paro he tornat a emprendre la setmana amb ganes, però aquest fi de setmana de no activitat i de festival Etc + comunions ha passat factura.

Divendres tot i no escriure res vaig fer la sessió de peses de braços que em tocava, però per la tarda tenia intenció d'anar amb bicicleta perquè sabia que ni dissabte ni diumenge l'agafaria i el temps no m'ho va permetre.

Avui dilluns pel matí 1 horeta i 7 minuts de fitness, fent cinta (amb menys intensitat de la que em tocava perquè m'he notat malament) i pectoral. 447 kcal consumides.
Per la tarda hem sortit en bici juntament amb Didac i les sensacions de cames han estat les mateixes que al matí amb la cinta, encara sort que Didac deia que no estava massa fort, si no he d'agafar el ganxo. La volta no ha estat gens llarga 1 hora i 36 minuts i l'esforç cardiovascular tampoc perquè la mitjana ha estat de 120 bpm però les cames no m'acompanyaven. Les calories cremades han estat 954.

Total de dilluns 2 hores i 43 minuts de treball i 1401 Kcal, hagués hagut de ser més però........ hi ha dies que el cos no acompanya.

Demà pel matí bici (d'spinning) i per la tarda, si el temps ho permet, anem a córrer amb Àlvaro.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada