dissabte, 28 de gener del 2012

Recordant vells temps



Desprès de repassar uns apunts antics de classe la setmana passada em va picar la curiositat per fer un test màxim de resistència per poder calcular una sèrie de valors d'entrenament, la següent pensada va estar - perquè fer-ho sol, mira de convèncer més gent i així de passada et podrà servir per mirar com poden anar evolucionant aquests valors depenent de les edats, tipus d'activitat i temps d'entrenament setmanal. El següent pas enviar alguns correus informant sobre la pensada i finalment avui estàvem 21 esportistes disposats a fer la Course Navette i em consta que, almenys, 7 més hi haguessin estat però no els anava bé el dia.

Ha estat l'única activitat del fi de setmana perquè demà no sortiré amb la bici ja que tinc altres feines, el que sí que vaig fer va ser jugar ahir per la nit una patxangueta de futbol sala i la veritat és que als últims dos paliers de la Course ho he notat a les cames. Hi ha hagut bastanta variabilitat de resultats, ara falta que em miri les fulles del test per calcular com ha anat a cadascú.

Moltes mercès a tots i totes els/ les que vau venir ahir a córrer i no ho deixeu tocar a terra, no deixeu de fer esport.

PD: Per cert, vaig arribar a fer 11 paliers....... pensava fer més la veritat.

Salut!

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada