diumenge, 22 de gener del 2012

V Duatló d'Alpicat. 1ª de la temporada.



Tot pintava bé desde bon principi. Ben dormit la nit passada, el dia pintava de meravella i jo em trobava perfectament.
A les 10:00 recollida de dorsals i anem a ficar els utensilis a lloc, la duatló començava a les 10:30 i no havia tingut temps per escalfar, però m'era igual perquè tenia bones sensacions.


10:40 tret de sortida, per variar comencem massa darrera a la sortida i he de començar a avançar gent forçant una mica el ritme per tal que no em vegi perjudicat si entràvem en alguna senda difícil d'avançar. El ritme dels 3 primers quilòmetres es 2 segons per sota dels 4 minuts i això em situa en bona posició per poder agafar la bici. A partir d'aquí el grup amb el que anava ha començat a baixar un pel el ritme i hem circulat entre 4:17 i 4:35 el kilòmetre i a l'últim una petita apretada per ficar-me amb 4:01. Boníiiiissimes sensacions, estava corrent amb els que la duatló passada em treien temps a la cursa atlètica.

1ra transició en 1 minut 12 segons.

BTT. Començava el meu fort, el tram de bici. Arrenco amb ganes esperant agafar una mica de velocitat abans de començar a rehidratar-me i prendre'm el gel. Per sorpresa meva enlloc de guanyar terreny als que portava davant vaig perdent terreny amb els de darrera i em comença a passar gent- Que collons passa!!!!!- Començo a perdre moral però desprès m'he auto convençut que el que passava és que al portar un ritme més alt al primer tram estava pedalant amb gent amb la qual no ho havia fet mai i que en saben més que jo. Em resigno i miro de portar el meu ritme.
Aquest any hi havia tres pujades de "cor de colom" que acabaven de deixar-te les cames buides.
El temps final de la bici ha estat de 1 hora i 10 minuts per fer 24 kms. Mitjana de 20,6 Km/h.

2na transició en 45 segons.

Últim tram. El darrer tram de cursa eren 3,4 kilòmetres de cursa atlètica. Al principi com sempre en aquesta transició les cames semblen xiclet, però miro el rellotge i total porto un ritme de 4:15, al final el primer kilòmetre en 4:23, el segon en 4:19 i l'últim en 4:45 (era gairebé tot de pujada, suau però pujada).

Al final 1 hora i 56 minuts i 14 segons per quedar en 39 posició.
Els altres dos participants de Seròs, Calú i Gemma Fontané, han fet 2hores 12 minuts i 58 segons (104 classificat) i 2 hores 29 minuts i 38 segons (160 classificada).


Les sensacions corrent boníssimes i supercontent, però he vist que he de fer més bici perquè ara em quedo curt.

Salut!

3 comentaris:

  1. voyyyyyyyyy pallla nenng

    enhorabona que se que aquesta la tenies entre cella i cella, i jo fent volteretes per estos andurrials
    yaiquebe lo motxil.lero tornara a estar al costat que amb l'ajuda moral sap prou be que es millorarà

    per cert s'ha colat error tipografic no es la posicio 49 es l 39 encar millor enneng i els demes a tiro per davant i per detras

    au a per la proxima nenng

    nota suposo que la motivacio de sentir-te ben vestit i com a un pro ha degut d'ajudar no??

    crack de cracks

    ResponElimina
  2. No pateixis per venir que cadascú ha de fer lo que li va bé, al fi i al cap sol ara ja m'arreglo millor (tot i que si tens algu animant sempre et puja la moral).

    Hostras tio lo Piju il Natxo Seró estan forts en bici, entre ells dos que me van passar al principi de la bici (al natxo serò encara el vaig estar aguantant i veient una estona però al piju no por assomo)il maqui que li vai treure un bon temps corrent i em va agafar al Km 18 de la bici me van fotre la moral per terra. Però bueno ara ja sé que la cursa atlètica l'entreno bé per tant seguiré igual i la bici, que em vaig confiar, ara l'hauré d'entrenar millor.

    PD: Lo tema de la classificació vaig mirar la de l'any passat que vaig fer gairebé el mateix temps.

    ResponElimina
    Respostes
    1. Per cert l'equip perfecte, es corre molt bé i en bici no m'ha fet gens de mal el cul. Suposo que si la bici és més llarga també deu aguantar bé.

      Elimina