dimecres, 11 de gener del 2012

Últimes sèries abans de la duatló

Donant-ho tot! així és com he entrenat les series d'avui. Són les últimes que em tocava fer abans de diumenge 22 que tinc la duatló d'Alpicat. Les sensacions han estat molt bones, avui que no m'he fet cap torta ni se m'ha enganxat el bessó (tenia una mica de molèsties als isquios però res important) he pogut fer uns ritmes bons (per mi esclar).

Pel matí únicament estiraments, he de cuidar les cames que ja comencen a estar carregades, per ficar la musculatura a lloc desprès de la sessió d'spinning d'ahir per la nit.

La sessió de tarda era igual que la de dijous passat, 20 minuts d'escalfament, 5 series de 1000 metres amb 4 minuts de recuperació entre sèries i per acabar 10 minuts de tornada a la calma.
Els 20 primers minuts a una mitjana de 4:54/Km ( uns 12 Km/h), la primera sèrie a 4:14 (14.2 Km/h), a 4:03 (14.8 Km/h) la segona, la tercera a 4:00 (15 Km/h), la quarta l'he pogut fer per sota de 4, a 3:56 (15.3 Km/h) i la última a 4:00 justos un altre cop. Les recuperacions les feia entre 5:00 (12 Km/h) i 5:30 (10.9 Km/h), més aviat 5:30 que 5:00.
Tot això m'ha portat a fer 14 kilòmetres en 67 minuts i 1033 Kcal consumides.

Demà, com no, tornem a estirar. Una mica de peses de tronc superior i per la nit sessió d'spinning.

Falta poc més d'una setmana per la duatló, espero i creuo els dits per a que no tingui cap lesió. Solament em queda divendres i dissabte d'entrenaments durs perquè la setmana vinent es de descarrega i sobrecompensació, el problema el tinc en les sessions d'spinnig que les hauré de fer igual, a sobre Calú no hi és i em tocará fer les seves. Hauré de fer-les amb poca resistència si no la descàrrega se n'anirà a prendre vent.

Salut!

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada