diumenge, 8 de gener del 2012

Sortida multitudinària en Btt.

Ahir per la nit em va arribar un sms dient-me que quedàvem a les 8:30 al Tonet per fer una ruteta amb la bici de montanya. No sàbia segur si hi podria anar així que  no vaig dir res. Avui quan he arribat al lloc on havíem quedat m'ha sorprés moltíssim veure la gran quantitat de bicis que hi havia disposades a pedalar.

Hem arrencat 11 des de Seròs en direcció al bovalar ( Enric A., Enric T., Joel, Aleix, Oto, Jordi, Sergi, Antònio, Dani, Verdi i jo) i 4 han anat amb el cotxe fins al refugi per començar a pedalar des d'allí.

Com totes les rutes que comencen a Seròs en direcció a Montmaneu la d'avui ha començat pujant tota l'estona, en 70 minuts ens hem plantat al refugi (14,73 Kms) per seguir la ruta amb 7 btteros més (Josep Xavier, Bolado, Edgar, Marcel i Carlos, Vicent i Guerau que han pujat pedalant des de Seròs però per una ruta diferent a la nostra).

El següent pas ha estat el d'acabar de pujar a Montmaneu els 18ciclers junts, 6 kilòmetres més de pujada per començar la bona part del dia...... baixar per la senda clàssica!!! avui hem agafat una variant per enllaçar més ràpid amb la pujada del mas de l'hereu i així poder fer el "Polansky" més aviat.

La tornada ha estat tranquila comentant diferents aspectes de la sortida. Tornàvem a anar 11 un altre cop, uns havien marxat abans i els que tenien el cotxe al refugi han anat a agafar-lo.
Com no, avui també hem anat a fer les valletes del Conde fins a arribar al Picado's Ranch.

37 Kms, 3hores 21 minuts totals per fer la ruta, 2 hores i 27 minuts de pedal, 590 metres de desnivell acumulat (segons el google earth 680 m) i 1850 Kcal consumides (això em permetrà poder sopar pizza sense remordiments).

PD: Aquests reis em ven portar un mono de triatló de la casa Taymory que espero poder estrenar el dia 22 a Alpicat.



Salut!

2 comentaris:

  1. QUINS REIS MES BEN PARITS, SEGUR QUE TE VAN DIGUE D'ENDEVINAR LO PENSAMENT

    QUE ERA LO QUE VOLIES????


    SORTIDETA MOLT GUAPA AHIR DIA SOLEJAT,, PER mtb MONTMANEU TERRITORI BIKER

    ResponElimina
  2. Pués sí que em van endevinar el pensament, aquestes festes entre el cumple i reis tinc un kit nou d'entreno-competi collonut. Ara a veure si pocem canviar la cleta.

    ResponElimina