dimarts, 20 d’agost del 2013

Com el "Duo Diàmico"

-" El final del verano...
llegó y tu partirás...
Yo no sé....
hasta cuando....
mi amor tu recordarás..."

Amb aquesta cançó volia rebre a Aleix aquest matí abans de marxar a fer la darrera ruta amb BTT de les seves vacances per Seròs, però la boca plena de préssec m'ho ha impedit i desprès ja no he trobat el moment.

Avui era l'últim dia que Aleix podia sortir amb bici abans de tornar a Benicarló i havíem quedat per pedalar una estona. Ni podia ni volia dir-li que no perquè aquest estiu l'he tingut una mica abandonat pels entrenaments de la triatló i assumptes varis.

La ruta, en principi, l'havia pensat ell. I dic en principi perquè al final hem fet una ruta totalment diferent.

Hem començat pujant per la costa de sebassa i pel tancat del Penyo per evitar els gossos del Picado. Desprès de planejar fins al magatzem del Teixidó hem hagut "d'abortar" la intenció d'anar a fer la trialera del bobalar perquè un parell de gossos més ens han tallat el pas i, per evitar ensurts, hem decidit de canviar de direcció.

Granja de Ramonet, Aluminsa, hem fet la baixada de darrera d'Aluminsa que ara esta més esbarrancada i plena de pedres i hem anat a buscar el camí del mas de Maneta per seguir-lo fins arribar a la pista de la Granja a Maials. Tot això parlant però sense entretenir-nos gaire.

Hem anat fins al refugi dels caçadors pujant per la senda de la zona sinistre, allí hem trobat al meu pare i a Ramon Roca que barnissaven les portes i finestres. Els hem donat i ens han donat una mica de conversa i hem continuat anant a buscar el bosquet, el mas de la Monja i la senda del Boc fins arribar al camí de les mines ( aquest ha estat l'únic punt en comú de la ruta inicial d'Aleix i la ruta que hem fet).

Un cop al camí hem tornat endarrere fins al refugi de nou, aquest cop hem pujat per les granges del Gili i el corral de Manxò. Més conversa amb Ramon Roca, al pare no l'he vist, i baixada per la senda del darrera del refugi.

Per tornar a evitar els gossos del Picado hem fet una mica de pisat sentit la Granja d'Escarp per tornar pel pla de la Granja fins al camí del riu i ja gas direcció cap a casa.

Ens han sortit 45 Kms en 2 hores 45 minuts ( 2 hores 30 pedalades, hem estat una bona estona de palitraca al refugi) que fa una mitjana de 16 km/h, 18 km/h si descomptem l'estona de xarrera.

Ara a veure quina me'n reserva Aleix per la segona setmana de setembre que baixo a Penyíscola.

1. Ja en farem una de bona, MAr o muntanya, sobre la marxa. Ara m'he de recuperar perquè ahir me vai fotre de cap per l'asfalt i tinc lo braç i lo cul ancetats. Salut i pedals!

2. Ostras pues recupera't aviat. Espero que no hagi estat gran cosa.

Ara que vaiges bé les trialeres caus per asfalt..... així no anem bé tio