dimarts, 3 de maig del 2011

Com començar de zero

Pués de moment encara no estic portant els entrenaments com voldria. Dilluns volia, almenys, sortir amb la bici per la tarda ja que pel matí tenia feina i no podia fer res però no em va ser possible, per tant un altre dia en blanc i ja en van 4 de seguits.
Avui però, he fet la rutina que em tocava, tot i que l'apartat de carrera continua de la tarda ha estat més curt perquè em notava com el primer dia que vaig començar a córrer. Respirava fatal i les cames no responien com esperava.

Pel matí classe d'spinning individualitzada (solament ha vingut una practicant), no estava com fa una setmana però encara ha estat passable. Ha durat 50 minuts i he gastat 459 Kcal, la mitjana de pulsacions ha estat de 117 ppm.

Per la tarda havia quedat en Àlvaro per anar a córrer (si no hagués quedat possiblement no hi hagués anat. Les rutines costen de deixar, però també de tornar a agafar), la intenció era de no apretar massa perquè jo feia dies que no corria i ell havia anat el fi de setmana a pujar al Cadí i estava una mica carregat de cames.
Solament començar ja he vist que no anava fi i a sobre ell no marcava un ritme fluix, però jo, sense dir res, anava aguantant, malament, però anava aguantant. Al final, sobre el Km 6, Àlvaro ha dit que al acabar de fer la volta ell plegava perquè li començaven a pesar les cames jo no he dit res però m'ha quedat un bon descans. al final 7,8 Km en 45 minuts amb una mitjana de 150 ppm el que m'ha fet consumir 670 Kcal.

Espero que a partir d'ara que ja no venen més festes podré tornar a agafar la rutina diària d'entrenament, a més aquest diumenge tinc intenció d'anar a la transebre de Mequinensa.

See you.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada