diumenge, 1 de maig del 2011

Esperem que la cosa canvii

Espero que la setmana vinent pugui tornar a la normalitat de les rutines d'entrenament perquè aquestes dues últimes, entre setmana santa i el Sant Àngel, més que entrenar he desentrenat.

Dijous va ser l'últim dia que vaig fer res ja que divendres començaven les festes a Seròs i....... sortir per la nit i entrenar durant el dia no és compatible.
El primer entrenament del matí va ser com sempre al gimnàs 35 minuts de fitness amb una mitjana de 100 ppm el que va fer que consumís 221 Kcal.
La segona i la tercera sessions van ser dues classes d'spinning, una va ser la que em toca tots els dijous pel matí i l'altra la classe que normalment dóna l'Àxel però que, aquest dijous, estava malalt i la vaig haver de fer jo. La primera va ser de 55 minuts amb una mitjana de 156 ppm i 580 Kcal cremades i la segona de solament 45 minuts però amb 139 ppm de mitja i consumint 582 Kcal.

En total 2 hores i 15 minuts i 1383 Kcal.

Si no passa res dilluns començarem per la tarda amb una sessió de Btt, que ja em comença a tocar, amb Carlos Agustí "Calú" a veure si podem fer al menys 3 horetes.

Fins dilluns.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada