dissabte, 21 de maig del 2011

Safari per Liliput

No us penseu que perquè ahir no penges res em vaig estar sense fer res, no, em tocava peses treballant els braços i ho vaig fer (1 horeta i 15 minuts entre les peses i una mica de cinta i d'spinning molt suau, 98 bpm de mitjana i unes 450Kcal). Però el títol del missatge és per la ruta d'avui.

Vaig quedar amb Xavi Vergé que sortiriem amb la Btt avui pel matí, jo a les 7:30 i ell amb Màrio a les 8:00, i que quan ells estessin pedalant em trucarien per veure si podiem coincidir durant la ruta.

He marxat a l'hora prevista dirigint-me cap al bovalar per poder fer la trialereta que vam fer per la Xallenge del 2010. Mentre pujava per les esponetes em sortien conills per tot arreu (al que feia 12 he parat de contar-los) però el primer animal que m'ha cridat l'atenció ha estat un buitre (voltor) que m'ha passat uns 10 metres per sobre del cap just abans de començar la trialera, era LA MARE DE TOTS LOS BUITRES..... quin bitxarraco més ganso. La veritat és que m'ha donat una mica de mal fario però he fet la trialera igual. Quan he arribat a Aluminsa he pensat en Xavi i Mario, encara no m'havien dit res i ja eren les 8:00 passades però bueno, ja se sap, sempre es surt més tard del que es vol.

He estat tot el camí sol i a l'arribar al refugi he trucat a Xavi però no m'ha contestat -Ja està, ja s'ha hinyat!- i he decidit seguir jo sol. Al cap d'uns 20 minuts m'ha trucat ell dient-me que estaven al refugi, jo ja havia baixat pels javalins i començava a pujar la sendeta per donar al camí de Montmeneu. Hem decidit quedar al desviament entre el camí de Montmeneu i el camí que porta a la senda de la cabra. Des d'allí hem remontat montmeneu els tres junts i hem fet la Classica, un cop acabada de baixar jo he hagut d'anar cap a casa i ells, segons tenien intenció de fer, han remontat la pujada del mas de l'hereu per baixar el Polansky.

Quan baixava cap a casa, al mig del camí, m'ha creuat el segon animal desmesurat del matí, un llangardaix que feia mig metre bò sense comptar la cua, era d'un verd gairebé fluorescent preciós i ...... evidentment..... grandíssim (feia molts dies que no en veia cap de llangardaix, i de tant gran possiblement no n'havia vist mai cap encara). Com si això no fos prou quan anava per la vora de l'antipedra per agafar la senda que duu a la cantera de la Vall de Mora veig un canguro que saltava pel sembrat i que venia recte cap a mí - DIOS QUIN BESTIOT!!!!- gairebé he hagut de frenar, si se'm fot damunt me trenque la bici, era un llebrot i el més bò és que dilluns em va fer el mateix (suposo que era la mateixa perquè era grossa com un ruc).

Per sort just abans d'arribar a la Vall de Mora he tornat a veure un conill de mida normal, ja pensava que les radiacions de Japó havien arribat fins aquí.

Per cert a la tarda partit de futbol entre els pares i entrenadors contra els juvenils de l'E.F. de Ponent.

En total m'han sortit 41 Kms fets en 3 hores i 7 minuts,  a 136 bpm i 13.3 Km/h de mitjana i 2310 Kcal consumides.

Demà hi tornarem amb la Btt a veure si em torno a trobar amb aquestes exageracions de la naturalesa....... això em fa pensar que he de trobar la solució per poder fer-los alguna foto a temps.




Fins demà.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada