diumenge, 8 de maig del 2011

Transebre 2011 o Oda al fang i al pas de roda estret.

Tota la setmana que anava pensant en la marxa de Mequinensa, la Transebre..... havia d'anar entrenant com em tocava però pensant que divendres i dissabte no podia apretar massa perquè diumenge tornava a agafar la Btt.
El que vaig fer durant la setmana ja ho he anat contant i divendres sessió de fitness d'1 horeta i 6 minuts amb 20 minuts de cardio suau, 10 minuts d'estiraments i la resta de peses. Mitjana de 96 bpm i 374 Kcal consumides.
S'atansava diumenge però dissabte diluvi a partir de les 17:00 fins a les 24:00 almenys 28 litres per metre quadrat, ja no sabia segur si anar a Mequinensa o quedar-me a casa i diumenge al matí disfrutar d'un esmorzar amb els companys per començar a preparar la fabada..... Al final, pensant amb el que va passar per la marxa d'Almatret (va ploure els 2 dies abans i el dia de la marxa el terreny estava en molt bones condicions) decideixo, juntament amb els altres integrants del C.C. Seròs (Dani, Lo padrí, Sergi, Antonio, Martino, Tomàs, Màrio, Xavi Vergé, Guerau, Mòdol, Enric del Manxa, Enric del Juano i Calú - em penso que no m'he descuidat ningú-), anar a Mequinensa, almenys a veure com estava el terreno i después ja decidiríem.
Al final fem la marxa, el recorregut mitjà que en teoria era de 45 Km. Solament arrencar em fico al grup del cap davant per fer la volta pel poble, miro el pulsi i marca el 92% del màxim aeròbic (per mi això són unes 176 ppm més o menys), desprès de la primera duatló que vaig fer sé que aquest ritme el puc aguantar, al menys, durant 2 hores per tant no  em preocupo i segueixo igual. Quan em giro per veure com anaven els altres companys veig que tinc a August i a Guerau a roda i entre els tres anem tirant tota la marxa a bon ritme.
Arriba el primer creuament entre la curta i la mitja- llarga..... que fem? com que de moment no haviem trobat cap zona amb fang que s'enganxes a la roda decidim seguir amb els plans inicials i fer la mitja (la llarga era inviable ja que tots haviem d'anar a dinar  aviat a casa). Per desgràcia a partir d'aquell punt comencem a trobar zones, no massa llargues, amb fang enganxifós que, sobretot a la meva Giant ( té el pas de roda molt estret) feia que haguessim de parar i baixar a llimpiar canvis i rodes per a poder seguir.
La ruta molt bonica, amb baixades per sendes i trialeres de tot tipus, tècniques (n'hi ha hagut una que m'ha fet baixar pel dret, i sé de part segura que a Martino també), ràpides, curtes, llargues.......
Al final hem acabat els tres junts (Guerau, August i jo), han sortit 49.9 Km en 3hores i 2 minuts, 163 bpm de mitjana, 15,7 Km/h de velocitat mitja i 3187 Kcal consumides.

Aquí teniu l'altimetria que m'ha passat lo cunyao.

Demà tornem a sortir amb el Socio i, si tot va bé, Bolado a donar una volteta amb Mountain baic.
PD: Per desgràcia m'he deixat la càmara de fotos a casa i haurem d'esperar a que publiquin les fotos de la marxa els de Mequinensa per a que les pugui penjar al blog.
PD2: FOTOS PUBLICADES, SI VOLEU VEURE LES QUE SURT GENT DE SERÒS CLIQUEU L'ENLLAÇ A LA GALERIA.

SALUT!!!

2 comentaris:

  1. ostia neng la tercera es a traició,
    era el pobre i memorable moment en que lo "trustriquis", li feiien mal fins i tots les pestanyes i a peu empeenyen lo tromes fangós el tio no dia ni muaaaaaaaaaaaaaa

    molt bona aquesta sii sinyor

    ResponElimina
  2. No et sàpigue greu, us he ficat a valtros perquè és una foto representativa del tram, si mos l'arriben a fer a naltros haguessem sortit igual.

    ResponElimina