divendres, 22 de febrer del 2013

Paregudes però no iguals.

Aquesta setmana les dues sessions d'spinning que he preparat tenien una base similar però es treballaven de forma diferent. Mentre que la primera treballàvem suau al principi fent els últims 15 minuts a intensitats molt altes amb ritmes mitjos i càrregues altes, la segona tenia la mateixa estructura de treball però la intensitat alta dels darrers minuts es feia mitjançant càrregues mitges i ritmes alts.
Totes les sessions eren més aviat curtes, però et deixaven les cames tendretes, tendretes. Les dues del dimecres per la nit les vaig haver de fer a mig gas per poder sortir a pedalar dijous al matí amb Verdi.

Dilluns: la sessió matinal va durar 48 minuts  a 126 bpm de mitjana (arribant als 176) i consumint 419 Kcal.





Per la nit les dues sessions seguides em van portar a pedalar durant 1 hora i 50 minuts a 132 bpm de mitjana. Les Kcalories consumides van ser 912.


Dimarts: 47 min. 29 seg. de durada de sessió a 134 bpm de mitjana. 455 Kcal.

Dimecres: Al matí vaig fer la sessió tal i com tocava i al final els ritmes alts em van deixar les cames toves. 51 minuts i 38 segons a 132 bpm de mitjana i 498 Kcal consumides.




Per la nit vaig decidir de no ficar tota la carrega al volant, però quan pedales ràpid amb poca càrrega en tens suficient i el final se'm va fer pesat. 1 hora 56 minuts, 129 bpm de mitjana i 861 Kcal consumides.

Dimarts: desprès de la sortida del matí pensava que la sessió seria dura.... i així ha estat. Al final he aguantat amb la càrrega que tocava, però molt just. 48 minuts a 142 bpm de mitjana, 469 Kcal consumides.

El total setmanal de ciclo ha estat: 3614 Kcal consumides en 7 hores 1minut i 7 segons ( les sessions han estat curtes), 108,5 Kms.

Com ja vaig deixar escrit la setmana passada he revisat la mitjana de km recorreguts amb relació amb les Kcal consumides i he de deixar-ho tal com estava perquè ja anava bé.


Salut! 

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada