dimarts, 26 de febrer del 2013

.............Reiniciant..............

Avui he posat fi a la sequera d'entrenaments de running. Desprès de gairebé un mes sense ficar-me les Newton, com que ja fa una setmana que no em molesta gens el bessó ni jugant a futbol sala, aquest matí he decidit de provar de córrer a ritme suau i poca estona per mirar com evoluciona la lesió.
La intenció era de parar a la mínima sensació de congestió o molèstia al bessó, no volia que diumenge a la Xallenge d'Almatret em tornés a aparèixer el doloret al ficar-me de peu a la bici.

He pogut fer el que volia sense problema. Solament 6.130 metres en 32 minuts 45 segons,a 5:20 el Km. A part de intentar no tornar-me a lesionar he anat a ritme suau per no sobrecarregar les cames de cara a diumenge, he de tenir en compte que s'ha d'anar amb compte entrenant ja que les 8 sessions de ciclo ja et deixen tocat les setmanes que diumenge vols estar recuperat. Per tant no he arribat ni a zona 3, i la mitjana ha estat a 1,6 (69%).
De moment m'ha servit per motivar-me i començar a entrenar cada setmana, evidentment amb la intenció d'anar poc a poc i assimilant bé els entrenaments........ o almenys això intentaré, sóc conscient que a l'hora d'entrenar, si em trobo bé, aviat m'exprimeixo i sovint em salto les polanificacions. És el problema de ser el teu propi trainer.

Salut!

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada