dijous, 22 de setembre del 2011

Pinxar de nou

Tot semblava que anava correctament, tota la setmana fent entrenaments regeneratius per a les cames i així poder estar bé de cara al fi de setmana però ahir, que ja em pensava que estava bé, em va tornar a punxar el bessó.

La sessió del matí havia de servir per tornar a bellugar les cames a la cinta perquè des de diumenge que no corria però als 15 minuts vaig tornar a punxar la roda dreta, fustració, mala llet i a retiro a mitja paga. Encara vaig fer una mica de peses per mirar de cansar unamica el tronc superior. 45 minuts, 354 kcal, 109 bpm de mitjana i una càrrega d'entrenament de 43.

Per la tarda, que ja tenia l'humor d'una altra manera, he agafat la bici de montanya per a veure com reaccionava el bessó i ..... perfecte!!! amb la bici no el noto gens. A més a més amb les sabates velles, que tinc la cala una mica més retrassada que amb les noves, encara el noto menys (el bessó). He fet 99 minuts a una intensitat del 81% ( això són 152 bpm) per cremar 1513 kcl i la càrrega ha estat de 213.

Entrenament d'avui: 2 hores i 24 minuts, 1867 Kcal i 256 de càrrega d'entrenament.

Per la nit he anat a veure a la cunyada Cristina (que és físio) per a veure que podíem fer amb el bessó, m'ha dit que bici en podia fer però que el córrer el deixa estar per més endavant. Demà hi he de tornar per a que me'l tracti.

Salut!

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada