dijous, 2 de febrer del 2012

Lo Molina m'ha acollonit

Igual que ahir avui havia de ser un dia dur en quant a entrenaments perquè, a part del que em tocava per planing que era 60 minuts de bici progressius més la sessió d'spinning per la tarda, havia de fer les sèries que no vaig fer ahir.

Pel matí he realitzat la sessió d'spinning tal com ho tenia programat, una hora augmentant progressivament les càrregues i mirant de no baixar de les 90 rpm, arribant als 165 bpm com a màxim. 130 bpm de mitjana i 661 Kcal consumides.

Per la tarda havia d'anar a fer les series de dimecres, però..... entre que ahir vaig dormir poc, perquè desprès de tornar del partit de futbol sala eren les 2:15 que encara donava voltes pel llit i a les 6:30 de peus a terra, i que tothom no fa més que parlar de la onada de fred siberià que gelarà les calderes de Pere botero m'he cagat i he allargat la migdiada.

La sessió d'spinning de la nit ha estat bastant intensa, amb revolucions baixes però amb càrregues altes, gairebé una altra hora de bici entre escalfament i estiraments, per consumir 566 Kcal amb 130 bpm de mitjana.
A la gràfica es pot veure la progressió de les intensitats amb els dos descansos i l'arrofredament.

el total d'avui han estat 2 hores de bici a 130 bpm de mitjana i 1227 Kcal consumides. La noticia bona del dia és que vaig perdent pes pas a pas, ara ja estic als 84.

Salut!

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada