dijous, 9 de febrer de 2012

Two ways of ride




Si soleu donar-li al pedal per la muntanya entendreu el títol. No hi ha cap forma de pedalar dolenta, cadascú ha d'escollir la que més vagi amb el seu interès personal. Tampoc no és té perquè pedalar amb els que van amb el teu "way of ride" només faltaria però ,en pujades i baixades sobretot, es nota la diferència entre una R i una Trail.

Avui a sobreeixir de bici, pel matí una sessió de 60 minuts d'spinning intentant mantenir les pulsacions entre 120 i 140. La intenció era portar un ritme alt (sobre les 100 rpm) però amb poca càrrega per anar rodant però no cansar massa les cames perquè per la tarda tenia sortida. 60 minuts a 124 bpm i 561 Kcal.

Per la tarda sortida amb el Surdet per bttjà una mica que jo el fi de setmana no compto en agafar la bici perquè tinc feina de casa, sopar dissabte i, segurament, mal de cap diumenge. Ha estat una sortida entretinguda i el millor és que m'he notat millor que l'altre cop que vaig sortir entre setmana (ho comparo amb l'altre cop perquè les condicions eren similars, tota la setmana d'entrenament i sessió de bici pel matí), més entrenament de bici = pedalar millor però córrer pitjor ( perquè trec temps del dedicat al running). Hem acabat fent 32 Kms amb 488 metres de desnivell positiu a una mitjana de 18 Km/h i a més les pulsacions tampoc han estat molt altres 151 de mitjana en 1 hora i 45 minuts. 1294 Kcal.

I per la nit la última sessió, 51 minuts d'spinning a 127 bpm per consumir 486 Kcal més.

El total d'avui han estat doncs 3 hores 36 minuts, 2341 Kcal consumides i un equivalent a 61 Kms.

Ara em toca 3 dies descans.

Salut!

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada