diumenge, 5 de febrer del 2012

Una setmana de guardar forces per si.....



Dimecres em vaig saltar entrenaments per si em tocava fer les classes d'spinning i al final res, dijous no vaig fer les series de dimecres per si em ressentia de les ingles desprès del partit de dimecres, el divendres no vaig anar a córrer per la tarda per si dissabte esquiàvem poder tenir les cames descansades i no vam esquiar.

Divendres solament vaig fer la sessió matinal de 60 minuts de bici a ritme continu, ficant la mitjana de pulsacions a 136 i la màxima a 151. Això és treballar sobre el 60% de la FC, una mica per sota del meu L1. En els 60 minuts vaig consumir 717 Kcal.

Dissabte havíem d'esquiar però vam haver de donar mitja volta abans d'arribar a les pistes a causa del vent que feia que traia la neu de les pistes i la feia arribar fins a la carretera.



Avui diumenge, quien dijo miedo i.... cap a pedalar a les 8:30. Feia un dia esplèndit, jo m'he ficat totes les capes que tinc per anar en bici pel fred (segona pell, maillot d'hivern, "xaleco" tallavents, jaqueta tallavents, jaqueta d'hivern, malles, coulotte d'hivern, mitjons tèrmics i paravents, guants de licra i guants d'hivern) i una mica més i em deshidrato del que he suat. hem estat pedalant fins gairebé les 10:30 i el temps ens ha respectat. A partir de les 11 el cel s'ha començat a tapar, ha fet més vent i fins i tot s'ha escapat alguna gota, la qual cosa ha fet que els que han esperat a sortir més tard han trobat més mal temps que nosaltres.
La ruta ha estat per Montllobé pujant per bellavista, en companyia de; Juanjo, Peret, Alejandro i Bolado. En total hem estat 97 minuts per fer 17,8 Km amb 434 m de desnivell positiu acumulat. Les meves dades són de 144 bpm i 1041 kcal consumides. Com es pot intuir pels kilòmetres fets i els metres acumulats la ruta ha estat un puja-baixa continu i molt divertit.

Salut!

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada