dimecres, 29 de febrer del 2012

Objectiu Xallenge David Duaigües (Almatret) III - dependència de les SKINS -

Quan ets una mica frikie de l'esport i els entrenaments mires de tenir roba i utensilis per a tots els tipus d'esport que practiques i inclús per millorar el rendiment o per optimitzar la recuperació, encara que hi ha cops que dubtes una mica sobre si realment funcionen o no. Això és el que em va passar quan vaig comprar-me les malles SKINS, suposava que funcionaven perquè, llegint per foros i segons el fabricant, tothom ho deia però no ho veia massa clar. Aquesta setmana me les havia posat cada dia per anar a dormir desprès dels entrenaments del dia i a l'endemà m'aixecava relativament bé. Aquesta nit, després de fer la ruta ahir amb bici i la sessió d'spinning de la nit, no me les he ficat perquè cap de les dues activitats del dia m'havien exigit un esforç considerable. Doncs bé avui m'he llevat amb les cames supercarregades, amb aquella pesadesa típica de matxacar-te el dia anterior. M'ha costat 15 minuts de bici amb poca càrrega el tornar a ficar les cames a lloc.
Ara crec que puc afirmar que..... SÍ, les malles SKINS per recuperar, realment funcionen.

Un dels maldecaps que tenia pel fet de llevar-me amb les cames cansades era que, avui, la sessió que tenia era de sèries i per poder treballar bé necessites estar descansat. La intenció era fer 4 series igual que la setmana passada però aquest cop augmentant el temps de treball i disminuint el de recuperació (així acostumes al cos a treballar amb AC i a eliminar-lo més aviat).
Després dels 15 minuts d'escalfament, quan les cames ja les he notat millor he començat a seriejar (aquesta paraula me l'acabo d'inventar ara, vol dir fer series). 1ra sèrie 6 minuts de treball arribant als 152 bpm i recuperant-ne 4 a 131bpm, la 2na sèrie 6 minuts arribant a les 159 i 4 recuperant a 141, 3ra 6 minuts arribant a 165 i 4 recuperant a 150 i la última 6 minuts més arribant a 169 i 4 minuts recuperant a uns 145. Per acabar 5 minuts més de tornada a la calma.
Aquest entrenament d'una hora m'ha fet consumir 725 Kcal, portar una mitjana de 140 bpm i augmentar en uns 21,7 Km el compte amb bici d'spinning.


PD: aquesta tarda em torno a enfundar les malles que demà em toca 2 hores pel matí.

Salut!

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada