dimarts, 29 de maig del 2012

Cames de fusta.

Com ja em pensava el partit de futbol sala m'ha matat. Tinc els adductors durs com pedres, i això que jugo amb calentadors i estiro bé desprès dels partits. Suposo que el fet de no jugar a futbol sala des de fa un mes també hi ha tingut a veure.

La sessió d'spinning del matí l'he fet suau, com toca els dimarts, i per sort era lenta i per tant no requereix esforç, però a l'hora d'estirar i fer pujar la cama em noto super pesat i adolorit.
La sessió ha durat 52 minuts i he consumit la "friolera" de 189 Kcal. 91 Bpm de mitjana.

Desprès de la sessió d'spinning de dimarts toca aixecar ferro, avui m'he dedicat més estona a fer abdominals i a estirar les cames per mirar de recuperar abans de l'excès de dilluns.

El jugar a futbol sala ahir la sessió de running de dimarts per la tarda me l'he saltada.

Per la nit repetim sessió en poca càrrega, 52 minuts 30 segons i 207 Kcal consumides, la mitjana de batecs ha estat de 92.

Total de dimarts. 1 hora 45 minuts d'spinning, 396 Kcal i 11,9 Km.

Salut!

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada