dijous, 10 de maig del 2012

Últim dia de treball abans de la Transebre 2012

Diumenge 13 de maig té lloc la Transebre Btt a Mequinensa. Ja fa 4 anys que hi anem a pedalar i aquest any no podia ser menys, espero que no passi com la darrera vegada i aquest any no hi hagi tant fang perquè la ruta es va fer molt pesada i no pots disfrutar de les baixades per sendes i trialeres. Ja us contaré com ha anat.

Tot i que aquesta sortida tinc intenció d'agafar-me-la amb calma i anar tota l'estona amb els 4 o 5 amics que ens desplaçarem fins a la província de Saragossa, tinc molt clar que si vols disfrutar de les rutes el millor és arribar al dia de la activitat descansat i sense gaire acumulació muscular. Per tant les sessions d'avui havien de ser a ritme suau, tal i com tinc previst de fer cada setmana (encara que a partir d'ara l'objectiu de recuperar dimarts i dijous no sigui la sortida del fi de setmana sino poder començar a córrer un parell de dies per la tarda).

La classe matinal a 98 bpm i 122 de màxima, tot i recuperar tota la nit amb les SKINS les cames em demanaven portar unes càrregues molt molt suaus, aquest ritme m'ha portat a consumir solament 244 Kcal en 58 minuts 11 segons.


Desprès de la sessió d'spinning he anat a la sala de fitness a estirar una mica i a bellugar ferro.

Per la nit a repetir sessió però aquest cop amb una mica més d'intensitat perquè em trobava millor que pel matí i, sense pensar-hi, m'he ficat més càrrega.
El resultat 321 Kcal en 58 minuts 52 segons. La mitjana de pulsacions 106 i 143 de màxima ( no ha estat una classe intensa, ni molt menys, però sí que ha estat més intensa que pel matí).


565 Kcal total i, per tant, 17 Kms.

El total setmanal d'spinning 2944 Kcal, 88.3 Kms.

Salut!

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada