dimecres, 26 de juny del 2013

21.000 metres més

Reprenent els entrenaments desprès de 2 dies de descans.
Com que sentia que tenia les cames en condicions he decidit de tornar a fer una distància llarga corrent. He repetit el circuït de running de Montllobé per poder sumar 21.000 metres fent una mica de desnivell i fer-los més distrets que els 12.000 o 15.000 que faig per pla i per la vora del riu.

El que tenia clar era que no volia acabar amb el dolor als turmells de l'altra vegada, ni amb el cansament de cames, perquè per la nit tinc sessió de ciclo i desprès em noto les cames dures i "tiesses". Per això he portat un ritme més suau i còmode.

M'he trobat molt bé durant tota l'estona. Com sempre quan corro més de 60 minuts hi ha moments que estic millor i moments que pitjor, però avui no he tingut cap "baixon" fort en tota l'estona.

El moment més divertit ha estat quan estava fent les sendes que normalment fem amb bici. De pujada són relativament fàcils de fer, escurçant la passa i anar fent de puntetes i saltant, però baixant són més tècniques i has d'anar amb compte on fiques els peus perquè hi ha molta pedra solta.

He acabat fent 21.5000 metres i 300 metres de desnivell en 1 hora 54 minuts ( 11 minuts més que quan vaig fer els 21.150, 25 segons més lent per quilòmetre).

Si no passa res divendres tornaré a donar-me un "tute" paregut o pitjor.

Salut!

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada