dijous, 6 de juny del 2013

Complint amb la planificació

Confiant que per la nit pugui fer la sessió d'spinning com és de suposar, aquest matí he acabat amb els entrenaments planificats per aquesta setmana. Estic supercontent d'haver-ho pogut fer ja que, no solament per qüestions físiques sinó també per obligacions i temps, no és fàcil poder sortir a córrer o a pedalar cada matí de dilluns a dijous.

Avui tocava flaquejar, estrenava gadget nou el cadenciòmetre. La ruta havia de ser la de sempre perquè és la que sé puc fer amb el temps que tinc entre que plego de treballar i vaig a buscar a la Paula a l'escola bressol.

71 Kms amb 400 metres de desnivell. Aquest cop solament estava pendent de les rpm a les que anava, volia mantenir-me entre les 80 i 90 ja que diuen que és el ritme òptim. I ho deu ser perquè he fet 6 Kms més que l'últim cop en tan sols 4 minuts més. A part de les dades ha estat la sensació de no fer gairebé força mentre pedalava, està clar que a les poques pujades que he fet m'hi he hagut d'esforçar baixant el ritme de pedal, ficant tot el ferro i pujant de pulsacions com sempre, però rodant semblava com si flotés.

No hi ha hagut cap moment en el que em trobés cansat, i això que dijous és el dia de la setmana que porto més càrrega acumulada. Espero que això signifiqui que les coses van bé.

Salut!

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada