dimarts, 11 de juny del 2013

Sortida curta.

Dimarts pel matí, em disposo a fer la sortida amb la flaca de tots els dimarts. Ja fa temps que faig la mateixa ruta perquè sé que em dóna temps a fer-la amb les 2 hores i mitja de que disposo.

La setmana passada vaig estrenar el cadenciòmetre i avui estreno sabates, les Spiuk Brios vermelles. Em trobo molt còmode amb elles, a sobre són termomoldejables tot i que encara no he utilitzat aquest recurs.

Surto en direcció Alcarràs intentant portar les mateixes cadències que la setmana passada però.... hi ha alguna cosa que falla, avui no estic tant còmode. Començo a analitzar el perquè mentre intento que els kilòmetres vagin passant fàcilment....... la sortida de diumenge tampoc va ser tant dura....... ahir vaig fer la sessió de ciclo com cada dilluns.......... el running, ha de ser el running. He suposat que portar un ritme alt durant tanta estona corrent m'ha deixat les cames tocades per poder pedalar, ho assumeixo però intento seguir rodant per sobre de les 80 rpm.

Rotonda del Matjes, mitja volta i direcció a Fraga, pel lateral de l'autovia sembla que les bones sensacions tornen a les cames però solament dura una estona. Quan em fico dins del polígon, en aquest espai obert comença a tocar l'aire de cara, sento com si les rodes s'enganxessin a terra.

Entre aquestes rebo un correu de l'ajuntament dient-me que m'hi passi, és l'excusa perfecta per acabar la ruta abans d'hora. Quan arribo a Fraga decideixo de forçar una mica més el ritme per poder escurçar la ruta i tornar cap a Seròs quan arribi a la Granja d'Escarp.

Ho faig així i em surten 50 Kms enlloc dels 70 de sempre.


Salut!

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada