dimarts, 18 d’octubre del 2011

Costa entrenar si no estàs al 100%.

Avui he hagut de recórrer a tots els sistemes motivacionals per a convéncem d'anar a entrenar. M'he llevat fatal desprès de passar mala nit per culpa del refredat. Em notava congestionat i amb tos. Tot el matí ha estat una lluita entre l'àngel i el dimoni per veure què feia, però per sort al final, desprès d'enllestir la feina que tenia al despatx he anat a vellugar-me una mica.

Pel matí no he fet l'entrenametn que em tocava, però desprès del que m'ha costat ficar-m'hi i de com hem trobava m'he sentit satisfet. Havia de fer 20 minuts de cinta a ritme de 10Km/h per començar però com que estava ocupada he fet 20 minuts d'elíptica controlant el ritme i les pulsacions per a que fos el més paregut possible al que havia de fer. Desprès 25 minuts de peses, tampoc he fet els exercicis que em tocaven però ho he substituit per autocàrregues i exercicis genèrics que sempre van bé per canviar una mica. Per acabar una estona de cinta però molt poca perquè em notava xafat.
L'exercici m'ha anat bé pel refredat perquè em sentia millor desprès de la dutxa que abans de començar a suar.

Per la tarda tenia sessió d'spinning, he començat escalfant 20 minuts al 60% abans de començar la classe i desprès 55 minuts de classe.

Total d'avui dimarts: 2 hores 16 minuts, 1675 Kcal consumides i 267 de càrrega d'entrenament.

A veure com estaran els ànims demà.

Salut!

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada