dijous, 13 d’octubre del 2011

Yastem en los ditxosos "arrofredats"

Des de dilluns que notava que no estava bé del tot, tenia una mica de mal de cap, notava el nas una mica congestionat i no tenia les mateixes ganes per pedalar o córrer. Sabia que en breu acabaria de sortir-me el refredat, per sort ha de ser bastant fort per a que em faci quedar a casa i/o que em duri més de dos dies. Avui però m'he llevat bastant malament, amb mal de cap, cansat ( suposo que el fet de dormir malament i molt poc també hi deu haver influït), la sensació de tenir el nas sec i la gola irritada ( cosa bastant típica en mi). Tot això ha fet que la sessió del matí se n'anés en orris i que la teòrica sessió de Btt de la tarda amb Xavi "Sioux" Martino al final no es fes, la classe d'spinning de dijous sí que l'he fet per això i crec que suar m'ha anat bé.

Per tant avui solament una sessió de 56 minuts, a més ha estat bastant fluixa de càrrega ( almenys això m'ha semblat, també s'ha de tenir en compte que avui anava molt descansat desprès del descans total de dimecres i de no fer res avui durant tot el dia) 123 bpm de mitjana, 610 Kcal consumides i 89 de càrrega d'entrenament.

Demà pel matí seguirem amb la rutina establerta, a no ser que em trobi molt malament, perquè per la tarda ja no faré res més ja que he d'anar als entrenaments de l'Escola de Futbol i que la piscina de Fraga està tancada per les festes del Pilar.

Salut!

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada