dimarts, 25 d’octubre del 2011

Setmana difícil abans de la duatló.

La única cosa que tenia clara sobre l'entrenament d'aquesta setmana era que ahir dilluns havia de descansar totalment de la marxa de diumenge. La resta d'entrenaments de la setmana no tinc clar que fer, hauria de treballar amb intensitat la cursa i la bici però, tot i descansar dilluns totalment, les cames no estaran bé almenys fins dimecres, i dijous hauria de ser l'últim dia d'entrenament per mirar d'arribar bé a diumenge. O sigui que solament podré entrenar com cal un dia i tenint en compte les sensacions d'avui al anar a córrer suau necessito tornar a ficar les cames a lloc en quant a la cursa a peu. No sé...... és una mica complex.

Avui aquest matí he començat amb una bona sessió d'estiraments que em feien falta, 20 minuts relaxant tant cames com tronc superior, després 20 minuts de bici molt molt suau (no m'he ficat ni el pulsi però no he passat de les 120 pulsacions seguríssim) solament volia tornar a rodar les cames, 10 minuts a l'elíptica al mateix ritme que la bici i al acabar una mica més d'estiraments.

Per la tarda he anat a córrer 6.5 Kms en 35 minuts, per tant a ritme de 5 minuts 20" el kilòmetre o 11,1 Km/h. Les sensacions dolentíssimes, tot i anar a un ritme suau m'he trobat malament, suposo que és culpa del tute de bici de diumenge que ara tinc les cames estobades. A veure com evolucionen durant la setmana.

Per la nit sessió d'spinning, 50 minutets de bici alternant tant cadéncies com càrregues. No ha estat gens malament.

Salut!

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada