dimarts, 11 d’octubre del 2011

Un dia dur

Mira que sempre em dic que no m'he de deixar portar per les motivacions sobtades, que val més pensar les coses per a no sobreentrenar o, encara pitjor, lesionar-me. Doncs avui he comprovat que no tinc la lliçó ben apresa.

Pel matí he fet cinta, dues tongades de 20 minuts separades per 45 minuts de peses i enmarcades per dos series d'estiraments de 14 minuts cadascuna, una abans de començar i l'altra al acabar del tot. La càrrega d'entrenament matinal ha estat de 99, 859 les calories consumides i 113 els minuts dedicats a fer exercici.

Per la nit, a les 21:00, em tocava donar la classe d'spinning dels dimarts i en principi amb això ja hagués tingut un dia complert en quant a entrenament. El problema ha estat que havia quedat amb Àlvaro per anar a córrer una mica a ritme suau, a tots dos ens anava bé de fer-ho suau perquè jo encara no havia corrut per camins des de la duatló de l'Albagés per culpa del bessó i Àlvaro feia un mes que no feia res a causa d'unes migranyes que li havien agafat i que sembla que ara ja li han passat. El més sensat hagués estat no anar a córrer però tenia moltes ganes de provar-ho per veure com responia a més -el ritme serà suau i no serà massa estona. Per sort el ritme ha estat suau i solament hem fet 8.5 Km, tot i això quan he arribat a casa m'he pres tots els reconstituients que tinc pr mirar d'estar en millors condicions per fer la classe d'spinning.
50 minuts corrents per fer els 8.5 Km a un ritme de 10 Km/h, 645 Kcal consumides i 111 de càrrega.

A la nit la sessió final..... Spinning, 50 minuts de càrrega entre l'escalfament i els estiraments, 581 Kcal i 91 punts més de càrrega.

El total d'avui han estat 3 hores 33 minuts, 2085 Kcal i 301 punts d'entrenament.

Salut!

2 comentaris:

  1. aaaal final semblaras musculman amb tant exercisiiii!!! ajajjaj

    ResponElimina
  2. El que em fa por és que em faci mal i s'acabi l'entrenament per una temporada.

    ResponElimina