dimarts, 10 de juliol del 2012

Estic operatiu.

Havent comprovat ahir per la nit que corrent suau no em ressentia de res, suposava que anant amb bici també estaria bé però sempre queda aquell dubte.

A les 9:12 del matí, desprès d'haver llançat la bossa d'escombraries de casa, he començat a pedalar amb la flaca de Seròs en direcció cap a Lleida. El temps pintava bé si no es ficava a ploure, al final s'ha aguantat i ha fet una temperatura ideal durant tot el recorregut.
La intenció era arribar a Lleida i desprès anar a voltar pel secà ( Alfés, Sarroca, Llardecans i Maials).
A Alcarràs el Gps s'ha quedat sense bateria. Com que ja m'ho esperava havia iniciat la sessió amb el runtàstic del telèfon també, el problema és que no podia controlar ni la velocitat ni les pulsacions i per tant anava una mica a cegues.
Quan he arribat a Lleida se m'ha plantejat el dilema de com arribar a Albatàrrec o Alfés sense haver de trepitjar l'autopista. Desprès de fer un escaneig ràpid de la situació i de no trobar solució que no passes per ficar-me per dins de barris de Lleida i perdre temps en el semàfors, ha sortit l'esperit inconscient i una mica il·legal que m'ha dit - Va..... tira en direcció cap a l'autopista, total són 4 Kms i no arribes a cap peatge. I així ho he fet.
El tram fins aquí ha estat bastant senzill, però des d'Alfés fins a Maials he agafat vent de cara que s'ha afegit a la tendència ascendent de tot el tram. Això m'ha fet baixar bastant la velocitat mitjana. Des de Maials fins a Seròs la cosa ha millorat considerablement i els ritmes han estat molt bons.
Un cop arribats a Seròs he decidit d'anar a donar un tomb fins al Convent d'Avinganya per soltar una mica les cames i així passar dels 80 Kms.


He pedalat durant 2 hores i 51 minuts, m'han sortit 84 kms i 665 metres de desnivell (29,47 Km/h) i 2530Kcal consumides.
Avui he acabat millor que desprès de la ruta de la setmana passada, a veure demà com aniran les series de running.

Per acabar bé el dia desprès de fer la classe de caminar he jugat una estoneta a futbol sala, encara no hem aconseguit guanyar cap partit..... tot arribarà.

Salut!

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada