dimecres, 25 de juliol del 2012

Seguint el guió.

Els dimecres són els dies més durs de la setmana. La sessió de peses del matí és la més suau perquè la faig amb autocàrregues i realitzant menys exercicis que dilluns i divendres, però solc tenir agulletes o cansament al tronc superior de dilluns encara. Per la tarda-nit toquen les sèries i ara ja es fan pesades, encara que l'entrenament duri menys que qualsevol sortida amb bici o que la cursa continua de dilluns. Avui tocava 5 series al 90% i 6 al 100%.

La tanda de fitness del matí ha estat durilla, però s'ha acabat aviat. El problema ha estat que tot el dia he anat cansat, no sé si per les pujades amb la bici d'ahir o si el fet de dormir 7 hores al dia en 2 o 3 cops diferents no em deixen descansar com estava acostumat. El resultat ha estat cansament i son continuada.

Ara, ja fa una setmana, em poso les malles SKINS cada dia per anar a dormir i una estoneta els mitjons, per descarregar més els bessons, pel matí o migdia. A veure si m'ajuden a realitzar millor els entrenaments.
Tal i com s'anava atansant l'hora d'anar a fer la sessió de running m'anava venint la motivació, poc a poc tampoc no era res desorbitat, i alhora la preocupació per si podria acabar.

15 minuts d'escalfament entre 9 i 11 Km/h, 5 series de 2 minuts al 90% de la VMA ( 14,7 Km/h per mi) recuperant 1 minut entre 9 i 11 Km/h, 6 series d'1 minut al 100% de la VMA ( 16,3 Km/h per mi) recuperant també 1 minut entre 9 i 11 Km/h i per acabar 10 minuts de tornada a la calma entre 9 i 11 Km/h. Quan em programo l'entrenament al Garmin fico un interval d'un Km/h per fer les series, és a dir, si les he de fer a 14,7 fico entre 14 i 15 i les de 16,3 entre 16 i 17. I avui HE CLAVAT L'ENTRENAMENT.
La setmana passada vaig ficar els barems per sobre del que tocava i em va costar acabar i el rellotge em pitava continuament que estava per sota del que li havia dit, avui no.
15 minuts a 5:59 min/km ( 10,1 Km/h) les primeres 5 sèries entre 4:06 i 4:02 min/Km (14,5 i 14,9 Km/h) recuperant dins del marge i les últimes 6 entre 3:42 i 3:37 min/km (16,2 i 16,8 Km/h). La tornada a la calma a 6:07 (9,8 Km/h). Tot dins dels marges.



Els totals que m'han donat han estat de 10,14 Km recorreguts en 52 minuts, mitjana de 11,7 Km/h i 157 bpm i 827 Kcal consumides.

Desprès encara he anat a jugar una estoneta a futbol sala.

Demà he de fer un canvi d'entrenaments per qüestió d'obligacions i la sessió de peses de divendres la faré dijous i la sortida de dijous amb BTT la faré divendres. Tornaré a sortir amb Aleix.

Salut!

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada