dilluns, 30 de juliol del 2012

Principi de setmana amb poca càrrega.

Dimecres marxem cap a Vielha desprès de dinar per començar la ruta de la Pedals de Foc dijous pel matí. Desprès d'haver fet un fi de setmana de descans pel que fa a bici i córrer, aquesta setmana tinc un parell de dies d'activitat. Un, que ha estat avui, ineludible perquè he de fer la classe de running i l'altre perquè m'apeteix rodar una mica un parell de dies abans de començar la ruta.

En principi aquest matí havia de fer peses, però ahir em vaig quedar enganxat del coll durant la guàrdia de bomber i m'he estimat més no fer res.

Per la tarda-nit sessió de running. Avui hem aconseguit fer els 10.000. L'estona correguda ha estat de 60 minuts i 2 segons i 10.020 els metres recorreguts, per tant a ritme de 6:00 m/km.
La ruta tenia una pujada de 1.300 metres però molt suau. com que hem fet el mateix recorregut dos cops hem fet 2.600 metres de pujada dels 10.000 totals per acabar amb 120 metres de desnivell positiu acumulat.



Les meves dades han estat de 850 Kcal consumides i 146 bpm de mitjana.

Demà toca rodar una mica, faré una horeta i mitja a ritme suau. Per la tarda tinc sessió amb la Fisio de Fisioseròs i desprès a esperar que sigui dimecres per marxar cap a la muntanya.

Salut!

2 comentaris:

  1. com diria aquell ganes ganes n'hi ha un fotime, que poc a poc passa el rellotge quant esperes i tant rapid va quant disfrutes, no??

    ResponElimina
  2. a la que mo n'adonarem ja tornarem a ser a casa.

    ResponElimina